بزرگ ترین تیم Ubisoft برای ساخت Assassin’s Creed: Revelations
Alexandre Amancio کارگردان خلاق سری بازی های Assassin’s Creed اعلام کرد, که شرکت Ubisoft در حال استفاده از کارکنان خود در شهر های Singapore, Quebec City, Bucharest و دیگر شرکت های بزرگ است تا یک تیم 200 نفره ی بسیار حرفه ای را در Ubisoft Montreal تشکیل دهد.
وی افزود : Assassin’s Creed همیشه ساخته ی Montreal بوده و خواهد بود, اما این بار فرق میکنه, چون اینبار ما با یه بازی بسیار بزرگ روبرو هستیم. زمانی که صرف میشه و میزان اطلاعاتی که برای ساخت بازی به سیستم ها داده میشه بسیار زیاده. پس ما مجبوریم این ریسک همکاری رو قبول کنیم. اما روش و المان های ما برای همکاری فرق میکنه, ما روش خاص خودمون رو داریم.
نسخه ی قبلی سری Assassin’s Creed یعنی Brotherhood نیز با همکاری تیم های مختلف Ubisoft ساخته شده بود.
Assassin’s Creed: Revelations در ماه نوامبر بر روی Pc, Ps3 و Xbox360 عرضه خواهد شد و تراژدی Ezio که با Assassin"s Creed II آغاز شد, به پایان میرسد.
Platforms:PC, X360, PS3
Developer:Ubisoft Montreal
Publisher:Ubisoft
Engine:Custom Built
نگاهی بر داستان Assassin’s Creed: Revelations
ما بر روی تمامی شخصیت های بازی و همچنین شخصیت های قسمت Multiplayer بسیار کار کرده ایم تا جذابیت را به این بازی باز گردانیم.
حال به دو شخصیت اصلی بازی توجه کنید که چگونه روند داستان را پیش میبرند.
در سری Revelations ازیو برای اولین بار این سوال را از خود میپرسد که طول عمر خود چه کرده؟! کشت و کشتار تمام زندگی اش را فرا گرفته. اما چرا تا به حال برای خود یک خانواده تشکیل نداده؟
در سری Revelations ازیو در نقش سرکرده ی گروه Assassin , در جستجوی هدف و مسیر درست است.
او در جستجوی جد خود برای پیدا کردن یک جواب است. در جستجوی شخصی به نام الطائر!
هنگامی که بازی Assassin’s Creed Bloodlines برای PSP دار ها منتشر شد, اندکی از این معماها حل گشت اما با این وجود هنوز هم این معما ها برای بازی باز ها وجود دارد. از جمله :
زندگی 2 گانه ی وی و اکتشافات احتمالی او از برگ های رمز در Assassin’s Creed II.
در نسخه ی Revelations اطلاعات بیشتری را در حین گیم پلی (منظور هنگام بازی کردن در شخصیت الطائر است) از زندگی وی میفهمیم.
برای اولین بار, این جریانات را به وسیله ی دسموند مایلز کشف نمیکنیم!! بلکه ازیو در طول ماموریت خود به چیز هایی بر خورد میکند که به وسیله ی آن ها میتواند به گذشته بازگردد و خاطرات الطائر را بررسی کند (وای چی بشه این بازی).
یوبیسافت قول داده است تا در پایان بازی, یک تصویر شفاف از آنچه الطائر در قرن های گذشته کشف کرده است را نشان دهد.
سرزمین های بازی
Alexandre Amancio اعلام کرد: ازیو برای پیدا کردن جواب ها به ماسیاف سفر می کنه. اون میخواد کتابخانه رو پیدا کنه (مکان اساسینز کرید 1) تا از ماجراها سر در بیاره. اون توی شهر ماسیاف, همه جا رو برای پیدا کردن سر نخی از الطائر میگرده. سفری علیه زمان (Time).
ازیو در ابتدا نمیتواند جواب سوال ها را به دست آورد اما در انتهای بازی, هنگامی که تکه های گم شده ی جواب ها را به دست آورد, دوباره به ماسیاف باز میگردد.
Amancio توضیح داد: قسطنطنیه شهر خیلی بزرگیه که دو قاره رو در بر گرفته. یه قسمت اون اروپا و قسمت دیگه ی اون آسیاست.
Amancio ادامه داد : قسمتی از این شهر بر روی زمین قرار دارد اما قسمت محرمانه ی آن در زیر زمین است.
تصاویری از شهرهای بازی
North Port, Imperial district
Assassin"s Creed Revelations به سراغ استانبول میرود
برای بازی Assassin"s Creed Revelations, اعضای اصلی تولید کننده ی بازی, به شهر استانبول فرستاده شدند (نه به قسطنطنیه) تا تغییرات امروزی را مشاهده کنند.
نما های بصری و صدا های موجود در اطراف را بررسی, و مشاهدات خود را در قالب هزاران عکس ثبت کنند.
تیم Ubisoft توانست تمام اطلاعاتی را که برای فرستادن بازیباز به سال 1511 لازم است را جمع آوری کند.
اینم چندتا Art از بازی
Manuel Palaeologos
Concept art
Multiplayer screenshot
Game Informer issue cover art
تیزر بازی ASSASSIN’S CREED:REVELATIONS
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 3608
کل یاداشته ها : 1